بیماری های کلیه با عملکرد کلیه 15٪ است این خیلی دیر به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سن بیمار از 83، کلیه عمل کمتر از 15٪. آیا خیلی دیر به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده در چین استفاده می شود. با کمک آن، بسیاری از مردم که در مراحل اولیه هستند به زندگی اجتماعی است. بنابراین بیمار بیماری بیشتر و بیشتر کلیه بدانم که آیا آنها مناسب برای آن می باشد. بنابراین در اینجا من به شما جزئیات بیشتر در مورد آن بگویید.

برای مردم با 15٪ عملکرد کلیه هنوز هم می تواند عملکرد کلیه با کمک این درمان را بهبود بخشد، اما از آن است که برای تمام بیماران مفید نیست. همانطور که همه ما می دانیم همه چیز را تا دو طرف، بنابراین انجام درمان. اگر چه، این درمان کمی عوارض جانبی و اثر قابل توجه است اما آن را نیز معایب خاص خود را. به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن را تا به غلبه بر برخی از ضعف پزشکی شاخ و برگ گیاهان، مانند زمان طولانی مدت به کار، اما آن را نیز باید به دقت تجویز، در غیر این صورت، ممکن است کلیه شما محافظت صدمه دیده است، به جای.

معایب میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست

1. اگر بیماران گیاهان حساسیت دارند، درمان در دسترس به آنها نیست.

2. در مقایسه با داروهای غربی، میکرو چینی داروها بیشتر طول می کشد را به اثرات، که آن هم یک ویژگی آشکار از داروهای چینی. با این حال، بازده داروها می توانند بیشتر طول بکشد.

3. اگر چه داروهای مورد استفاده در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید خود تکرار از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تحریک و تعمیر آسیب کلیوی به تدریج، آن را به تنهایی به اندازه کافی برای مدیریت این بیماری اگر تابع کمی کلیه چپ نیست.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، لطفا اینجا کلیک کنید، آن برخی از دانش پایه در مورد آن است.

از بالا ما می توانید ببینید که این درمان است به اندازه کافی برای بسیاری از بیماری نیست اگر فقط یک تابع کمی کلیه چپ وجود دارد. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن هستند یا نه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3951.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، بیماری های کلیوی، میکرو چینی پزشکی Osmotheray ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: